اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| نبرد صدرنشینان در ورامین/ سفر سایپا به اراک، لشگرکشی خاتم به اصفهان

هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

لیگ برتر والیبال| نبرد صدرنشینان در ورامین/ سفر سایپا به اراک، لشگرکشی خاتم به اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر فردا (چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین بازی این هفته تیم‌های بدون شکست شهرداری ورامین و شهرداری گنبد مقابل هم صف آرایی خواهند کرد تا سرانجام نخستین شکست یکی از این تیم‌ها ثبت شود.

پیکان – فولاد سیرجان ایرانیان

در خانه والیبال تهران و از ساعت 17 پیکان میزبان فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود. سیرجانی‌ها در هفته گذشته شکستی دور از انتظار و خانگی مقابل پیام داشتند و در این هفته به دنبال جیران شکست هفته گذشته خود هستند. پیکانی‌ها هم پس از پیروزی مقابل پیام، یک هفته استراحت کردند و حالا آماده دیدار با سیرجانی‌ها هستند. نکته مثبت دیگر درخصوص پیکان اضافه شدن جواد کریمی و سلیم چپرلی به ترکیب این تیم است. این بازیکنان با رای کمیته انضباطی سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بودند.

شهداب یزد – راهیاب ملل مریوان

مریوانی‌ها که هفته گذشته در خانه نتیجه را به شهرداری ارومیه واگذار کرده‌اند در هفته پنجم باید به یزد رفته و میهمان شهداب باشند. مریوانی‌ها بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند، اما در کسب نتیجه ناکام هستند. یزدی‌ها در هفته گذشته به دلیل سفر رئیس جمهور به شهرشان استراحت کردند و مقابل خاتم به میدان نرفتند. پیش از این هم توانستند در تهران تیم مدعی سایپا را مغلوب کنند. نبرد تیم بدون پیروزی مریوان مقابل شهداب یزد جذابیت‌های زیادی خواهد داشت، چراکه توان تیم‌ها نزدیک بهم است.

پیام خراسان – کاله

تیم پرحاشیه پیام در هفته پنجم پذیرای تیم یکدست کاله است. مشهدی‌ها در هفته گذشته با وجود غیبت 5 بازیکن اصلی خود در سیرجان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کردند و در هفته پنجم بازهم باید در سالن خالی از کاله میزبانی کنند. شاگردان بهروز عطایی هم هفته گذشته در خانه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شهرداری ورامین شدند و حالا به دنبال جبران نتیجه هفته گذشته هستند. خراسانی‌ها این روزها با چالش چک‌های بی‌محل و اعتراض برخی بازیکنان روبرو هستند و باید دید اکبر خداوردی چگونه تیمش را از این بحران خارج خواهد کرد.

سپاهان – خاتم اردکان

سپاهان که در هفته گذشته یک پیروزی شیرین مقابل سایپا را تجربه کرد در هفته پنجم پذیرای خاتم اردکان خواهد بود. سپاهان با نتایجی که کسب کرده نشان داده که امسال یکی از تیم‌های مدعی است. آنها با وجود اینکه به تازگی لیگ برتری شده‌اند، اما با جذب نفرات خوب و باانگیزه و با هدایت رحمان محمدی‌راد مسیر خوبی را در پیش گرفته‌اند. اردکانی‌ها هم تا هفته پنجم تنها دو مسابقه انجام داده‌اند که حاصل آن کسب یک پیروزی و ثبت یک شکست است. باید دید که اصفهانی‌ها می‌توانند خاتم اردکان را از پیش‌رو بردارند یا اردکانی‌ها به واسطه استراحت بیشتر می‌توانند به طلایی‌پوشان ضربه بزنند.

شهرداری ورامین – شهرداری گنبد

حساس‌ترین دیدار هفته در ورامین برگزار می‌شود؛ جایی که شهرداری ورامین و شهرداری گنبد مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. این دو تیم در 4 هفته گذشته موفق به کسب 4 پیروزی شده‌اند و اصلاً دوست ندارند که نوار پیروزی‌هایشان پاره شود. توان ورامین در سالن شهید گلعباسی با حضور هوادارانش دو چندان می‌شود و این موضوع کار را برای گنبدی‌ها سخت می‌کند؛ البته گنبدی‌ها چشم‌شان به سالن‌های پر از تماشاگر عادت دارد و باید دید که در نهایت کدام تیم کم اشتباه‌تر خواهد بود و می‌تواند نخستین شکست حریفش را ثبت کند.

شهروند اراک – سایپا

شهروند اراک که لقب بحران‌زده‌ها را به خود اختصاص داده در این هفته میزبان سایپا خواهد بود؛ البته سایپا هم در این هفته‌ها شرایط خوبی ندارد. شاگردان ناصر شهنازی پس از تحمل دو شکست خانگی مقابل شهداب و سپاهان به دنبال جبران نتایج هستند. اراکی‌ها که به دلیل مشکلات مالی در هفته دوم مقابل سیرجان به میدان نرفتند می‌جنگند تا ثابت کنند مشکلات را پشت سر گذاشته و به حالت عادی بازگشته‌اند. باید دید در این مسابقه شهروند اراک می‌تواند خود را از بحران خارج کند یا نارنجی‌پوشان با کسب پیروزی خود را به جمع مدعیان بازمی‌گردانند.

شهرداری ارومیه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با قرعه استراحت روبرو شده است.

اسامی داوران و ناظران هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

پیکان – فولاد سیرجان ایرانیان

داور اول: ابراهیم فیروزی، داور دوم: مهدی نویدی

ناظران سازمان لیگ فدراسیون: محمد حسن خوشدل و یونس حسن‌زاده

شهداب یزد – راه‌یاب ملل مریوان

داور اول: داوود نافعی، داور دوم: قادر صادقی

ناظران سازمان لیگ فدراسیون: محمد حسین شفقی و خضراله ترابی

پیام خراسان – کاله

داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: وحید پورکاشیان

ناظران سازمان لیگ فدراسیون: امیدوار حاتمی و احمد دامغانی‌نژاد

سپاهان – خاتم اردکان

داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: مرتضی علایی

ناظران سازمان لیگ فدراسیون: محمود کشفی و اسماعیل صباغ

شهرداری ورامین – شهرداری گنبد

داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: میثم پارسه

ناظران سازمان لیگ فدراسیون: شهباز صدری و امیر صداقت

شهروند اراک – سایپا

داور اول: احمد سرمست، داور دوم: مهرداد شوشتری

ناظران سازمان لیگ فدراسیون: خلیل یگانه مجد و مسعود قاری

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول